Skal Tech Stacken opgraderes? Få op til 250.000 kr. fra SMV Digital Puljen
Med SMV Digital puljen kan din virksomhed opnå et tilskud på op til 250.000 kr. til investering i ny teknologi og IT (op til 200.000 kr.) samt tilknyttet rådgivning (50.000 kr.).
Hos Digital Wasabi er vi din dedikerede partner på rejsen.
Vores erfarne SMV Digital rådgiver, Christian Godoy Jørgensen, er her for at hjælpe dig gennem hele processen fra ansøgning til implementering.
Puljen er målrettet virksomheder med ambitioner om at investere i digitale systemer, automatisering eller e-handel. De nødvendige skridt inkluderer:
- Udarbejdelse af en klar digital strategi og forretningsplan.
- 1:1 medfinansiering, enten via afholdte løntimer (365 kr./time), kontant betaling, eller en kombination.
- Kun ét projekt ad gangen under SMV Digital programmet, med tidligere tilskud afrapporteret og afsluttet før ny ansøgning.
Krav til din virksomhed:
- Minimum 3 årsværk i seneste regnskabsperiode.
- SMV-status med maks. 249 ansatte og omsætning/balance under EU’s definerede grænser.
- Dansk CVR-nummer og minimum 2 mio. kr. i omsætning i senest afsluttede regnskabsperiode.
Din ansøgning vurderes på:
- Teknologisk nyhedsværdi og bidrag til virksomhedens vækstambitioner.
- Organisatorisk og økonomisk forankring af projektet.
Foruden de 200.000 kr., har du også muligheden for at søge SMV:Digital om yderligere 50.000 kr. i støtte til blandt andet:
- Vejledning i forbindelse med et nyt website
- Rådgivning vedrørende et nyt CRM-system
- Udarbejdelse af marketingstrategi
- Uddannelse og introduktion til løsningen. På den måde kan du sikre, at du opnår det største udbytte af din investering.
Som ansøger hos SMV:Digital har du muligheden for at ansøge om op til 200.000 kr. i støtte til ny hardware eller software, der kan forbedre din virksomheds position.
Du har blandt andet muligheden for at søge støtte til:
- At opgradere jeres nuværende, selvudviklede CRM-system til et mere moderne og brugervenligt økosystem som eksempelvis HubSpot
- At accelerere jeres digitale go-to-market-strategi eller markedsføringsinitiativer
- At fjerne barriererne mellem salg, marketing og kundeservice, og skabe en mere integreret og synergisk tilgang på tværs af afdelingerne
- At realisere drømmen om et nyt og mere indbydende website, der har været på tegnebrættet i lang tid
- At forudbetale software abonnementer for op til to år, f.eks. til HubSpot.
For at ansøge om midlerne, er det nødvendigt at udforme en business case til SMV:Digital. Vi foreslår, at du udforsker mere her, hvor de går i dybden med nogle af de mest almindelige spørgsmål vedrørende processen, og registrerer dig til deres webinar her.
Skulle du have brug for inspiration til, hvordan du mest effektivt kan formulere din business case, eller har du spørgsmål til, hvilket digitalt projekt der kan generere mest værdi for din virksomhed, er du altid velkommen til at kontakte os.